Výživa dětí začíná již před početím a směle pokračuje během těhotenství až po narození a samostatný život. Děti potřebují takové jídlo, které je podpoří v jejich přirozeném vývoji a dodá jim dostatek kvalitní energie a tělotvorných látek. Kvalitní energii můžeme ale získat jedině z jídla, které bylo připraveno z kvalitních surovin.

Bohužel máme v sobě zakořeněno mnoho mýtů, které se výživy dětí týkají. A potom se stává, že děti požadují denně sladkosti, odmítají pít normální vodu či čaj, nechtějí jíst ovoce a zeleninu, ve škole odmítají polévky, cpou se fastfoodem a jiné.

Kvalitní energie a tělotvorné látky jim pak chybí a objevují se potíže jako je dětská obezita, kazivost zubů, různé potravinové alergie, a podobně. Výživa dětí se navíc s jejich růstem mění a mnohdy má vyšší nároky než výživa dospělých.

Pokud dítě na dosavadní stravě neprospívá, tak je potřeba udělat změnu jídelníčku, aby odrážela potřeby dítěte a podpořila ho v jeho optimálním fungování. Konzultace výživy vám tak může pomoci ujasnit si, co je pro vaše dítě ve stravě opravdu důležité, a jak to lze do jídelníčku zakomponovat.

Mám zájem o konzultaci >>

 

Lavita

Lavita - přírodní zdroj vitálních látek

 

 

Jablka 3x jinak

K podzimu patří neodmyslitelně jablka. Možností, co s jablky udělat, je spousta. Já jsem si však pro vás připravila 3 recepty, při kterých zužitkujete opravdu spoustu jablek.

Banánovo mangový pudink

Banánovo mangový pudink je jednoduchý recept na pudink bez mléka a zbytečných škrobů. Základem jsou zde chia semínka, která způsobí, že pudink ztuhne.